kosten binnenbak?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

williejanne

kosten binnenbak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 21:26

Wie weet wat de kosten zijn om een binnenbak neer te zetten incl alles, verlichting, omheining, zand e.d.
Welk zand is dan eventueel beter en welke afmetingen kun je beter doen, de 20x40 of 20x60.

Moderatoropmerking:
Vraag om websites verwijderd, dit is niet toegestaan op VMR, TS kan hiervoor een apart topic openen op EA-GZ Diensten
Laatst bijgewerkt door Tanja op 10-02-10 11:48, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Niet toegestane vraag verwijderd en mod opmerking toegevoegd.

Marion71

Re: kosten binnenbak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 23:45

Als je alles laat doen, reken dan snel op tussen de tachtig duizend en een ton. Uiteraard kun je het zo duur maken als je zelf wilt, geldt zowel voor de te bouwen hal als de bodem, verlichting, sproeiinstallatie etc. Ik moet in elk geval nog ff sparen.....

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 00:11

Marion71 schreef:
Als je alles laat doen, reken dan snel op tussen de tachtig duizend en een ton. Uiteraard kun je het zo duur maken als je zelf wilt, geldt zowel voor de te bouwen hal als de bodem, verlichting, sproeiinstallatie etc. Ik moet in elk geval nog ff sparen.....

Een schuur hoeft niet, gaat dan alleen om wat er binnen nog gebeurd moet worden ;)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 12:14

williejanne schreef:
Een schuur hoeft niet, gaat dan alleen om wat er binnen nog gebeurd moet worden ;)

Ik zou beginnen met het informeren bij de gemeente of ze überhaupt een vergunning afgeven voor het veranderen van een schuur in rijhal. Gemeente bij ons doet daar heel moeilijk over...

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:59

De bodem (een goede!) is het duurst moet je maar rekenen want een hal is niet zo prijzig om te bouwen. (maar die had je niet nodig zag ik) Ik weet niet hoeveel mensen er gebruik van gaan maken maar een afmeting van 20x40 is best klein als er veel tegelijk rijden dus zou ik voor 20x60 gaan als de ruimte er toch is.