Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
Je wil niet weten hoe paarden elkaar kunnen toe takelen
Mijn arabier is 2 weken geleden ook lelijk te grazen genomen door een dominante ruin die zomaar in een al bestaande kudde was geknalt. Die ruin ging de merries dekken en toen mijn paard 'zijn' merries kwam verdedigen werd hij flink opgejaagd en hij had een grote bijtwond en een jaap in zijn benen van wel 20 cm. lang en nog meer wonden en hij liep heel onregelmatig
Ik zou les hebben maar dat ging dus ook niet meer door... die dominante ruin had meteen een zware peesblessure... ja moet hij maar niet proberen een volbloed arabier op te jagen
Omar is namelijk supersnel en superwendbaar..
en mag alleen maar stappen en iedere dag afspuiten.
Als je ongelukken kunt voorkomen Franca.... kun je dat beter doen! Aron ziet Yen waarschijnlijk als ZIJN merrie en vriendinnetje en zal geen andere ruin in haar buurt dulden. Laat Yen inderdaad gewoon af en toen ook eens met andere paarden los en zorg dat de wei wordt afgezet in 2 stukken. sanne83 schreef:je hebt veel verschillende manieren van proberen, maar ik zou eerst de twee ruinen bij elkaar zetten, zonder de anderen erbij. dat heeft de meeste kans van slagen. .