We kunnen staldeuren kopen voor onze zeecontainer alleen ze hebben 2 soorten stal deuren. 1 van 2 meter hoog en 1 meter breed (vierkant) En 1 van 175cm hoog en 1 meter breed(rond model)
De ronde is eigenlijk wat mooier vind ik alleen zou daar wel een groot paard door kunnen? Het is nu nog niet zo'n probleem heb nu nog ee D pony. Maar wil later toch wel graag een grote paardje erbij. Welke zou ik dan toch beter kunnen doen?
De hoge deuren. 1.75 is niet zo hoog hoor... En je zegt zelf al dat je er een groter paard bij wilt..de kans dat hij zich eraan gaat stoten... ik zou het wel weten hoor, dan is het misschien iets minder mooi, maar dat is toch niet het belangrijkst? Ik zou de grote nemen!
1.75 hoog, weet je dat echt heel zeker? Zelfs je D-pony moet zijn hoofd omlaag brengen om daar door te gaan! Lijkt me meer maatje A/B-pony deur?
LadyDaily
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-10 11:13
Oke bedankt! We hebben die van 2 meter gereserveerd Ja het is volgens mij echt 175 want als ik naar de foto kijk klopt het ook wel. Nouja mijn paard staat haast nooit in de stal. Meestal buiten met een grote schuilstal.
Mijn staldeuren zijn ook laag. Misschien nog wel minder als 170. Dus inderdaad kop naar beneden, bij het naar binnen gaan. Het kan wel, maar de paarden moesten er wel aan wennen. Als je de keuze hebt, inderdaad lekker voor 2 meter gaan.