Ik wil van de zomer mijn pony dag en nacht op het land laten staan,
maar hij heeft daar geen mogelijk tot schuilen.
Is het dan wel slim om hem dag en nacht buiten te laten staan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

S__L schreef:Hier staan ze ook zomers zonder schuil mogelijkheden. Vorig jaar had iemand een partytent in het land staan. Misschien gaan wij dit ook proberen deze zomer. Met slecht weer gaan ze snachts op stal.
annedrop schreef:Dan zouden we de trailer en toch zeker 3 keer per week uit moeten halen voor de lessen,
en ik woon in de polder dus na een beetje regen , is het land zo nat dat we de trailer er dan niet meer uit krijgen denk ik.

, daar heeft hij geen schuilgelegenheid voor nodig. Michellette schreef:Kan rustig zeker als er gezelschap bij komt. Bij ons staan ze ook gewoon 24/7 buiten en ook op stukken weiland waar geen schaduw is. Geen enkel probleem. Hebben ooit gedacht dat ze schaduw moesten dus ze naar een andere weide gedaan, daar waar enkele bomen stonden zodat er schaduw was. En waar stonden ze de hele dag, zeker op het heetste moment van de dag: in de volle zon, ver uit de buurt van de bomen! En dat gaat dus al jaren zo. Dit geldt voor zowel onze kudde pony's als kudde grote paarden.