Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
friendly schreef:Heb net even in je profiel gekeken en zie dat je 14 bent. Dat maakt het kwa afstand wel wat lastiger natuurlijk. Maar ik neem ook aan dan dat jij er niet alleen zeggenschap over hebt. Wat zeggen je ouders ervan? En aan de filmpjes/foto's te zien heb je inderdaad een mooie bak als die goed gesleept is!
samantha21 schreef:Je hebt het over de dingen die er zijn voor jullie, jullie moeten zelf mesten, je hebt de bak redelijk vaak alleen ed, maar hoe zit het met je paard?
Kan ie iedere dag op de wei, hoe groot is de stal, hoeveel wordt er gevoerd, wat wordt gevoerd? Vind ik ook belangrijk
en het voeren betreft is ook een DRAMAAAA.
denk niet dat bokt daarbij kan helpen Loesje88 schreef:als nog zijn tips zoals 'ja verhuizen' of 'nee niet verhuizen' nog niet echt van de orde gezien we niet kunnen lezen of die 160 veel is voor de regio waar ze staat.
Als ze in de randstad woont, is het bijvoorbeeld niet erg veel, maar in het noorden des lands is het erg duur.
Ik zou met je ouders overleggen en eens bij wat stallen in de buurt gaan kijken. is het echt beter voor het paard om te verhuizen?denk niet dat bokt daarbij kan helpen