Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, toen een van de paarden net ging plassen. Het was een plasje van niks, nog geen 3/4 liter schat ik. Ze stopte namelijk toen ik ging staan kijken
. Een kwartier later lag er nog een laagje plas. Je zag wel dat het begon weg te zakken hier en daar, maar het duurde gewoonweg heel lang.
.
Isabonny schreef:Ik heb als bijkomend "probleem" dat ik zelf niks op mijn weitjes kwijt kan van mest. Daarvoor heb ik te weinig wei.
Ik kan het dus bij de boer brengen (gratis), waar ik ook het stro koop.
Maar die wil zowieso geen mest op basis van zaagsel. Hoe hij over vlas denkt weet ik niet.
Maar ik weet niet of ik het kan maken om stropellets te kopen en die mest vervolgens bij hem te "dumpen".
Maar goed, zou ik stropellets in de stal gooien, dan zou dat dus maar een klein beetje moeten zijn, achter in de stal bij de plasplek?
Maar dat stro wordt dan toch net zo goed nat? En als je maar een dun laagje strooit, dan ligt het paard dus op natte stropellets ipv op natte rubberen tegels?

) nu staat ze gewoon op vlas, en ik stink niet meer, zij stinkt niet meer, deken plakt niet meer, is niet meer nat of iets.