Ik heb nog wat zakjes liggen en dacht er over om het op te voeren aan mijn paard omdat ze nieuw stro hebben op de manege. Dat is nog erg vers en volgens mijn paard ook erg smakelijk en hij eet dus echt zijn halve stal leeg. Hij is gelukkig totaal niet koliekgevoelig maar het leek me geen kwaad kunnen om nu toch wat lijnzaad bij te geven (vooral omdat ik dat toch nog heb liggen).
Zou ik trouwens ook een smerig goedje over de helft van het stro kunnen sprayen zodat hij wat minder eet? En wat voor spul is heel vies maar niet giftig? Ik heb het eens met azijn geprobeerd maar dat at meneer ook op (jum jum, stro met dressing

Hij eet denk ik snel 1 plak stro echt helemaal op, soms nog wel meer. Ik wil niet dat hij op minder stro komt te staan want dit nieuwe (verse) stro neemt niet zoveel vocht op dus met minder stro heeft hij een viezere natte stal.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-07-18 14:33 ]</font>