Omdat een eigen paard maar "in mijn hoofd blijft zitten" , heb ik bedacht dat het wel handig zou zijn om eerst eens naar de mogelijkheden te kijken. Ik woon in Elst, op nog geen kilometer van mijn huis is een prima stal. Alles erop en eraan: keurige stallen, longeerring, buitenbak, binnenbak 20x40, binnenbak 30x60!, weidegang, gezellige kleine kantine om te kletsen en "en bakkie te doen", aardige mensen. Eén nadeel: je kunt slecht naar buiten. Elst ligt ingeklemd tussen een handvol spoorlijnen en snelwegen. Bovendien zijn de boerenwegen daar behoorlijk gevaarlijk, iedereen rijdt veel te hard en de bermen liggen bezaaid met scherpe, hoekige stenen.
Omdat ik niet weet hoelang ik het volhou om alleen maar in de bak te rijden, ga ik vast rondkijken naar stallen in de buurt vanwaaruit je wél lekker naar buiten kunt. Kan ik altijd nog beslissen wat ik wil...
Waarschijnlijk moet ik de rivier over om in het bosgebied te komen. Van Goudengids.nl word ik niet wijzer... kan ik alleen caravan- en bootstalling vinden...
dat schiet dus niet op. Vraag is dus: wie weet er zoiets in de omgeving? 
En dat is in Bemmel, maar dan aan de kant van Huissen, niet zo ver vanaf arnhem...