Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Henkjan schreef:Ik geef ze nu met de kou wel meer hooi dan anders, maar niet onbeperkt. Ik merk nu al dat er soms wat hooi wordt vertrapt, en dat vind ik ook zonde.
Misschien is het een mogelijkheid om een extra voerbeurt voor hooi in te maken, bijv. (ik weet niet of je paard bij huis staan) om 11 uur 's avonds.
JoyCiej007 schreef:xxStitchxx schreef:ik heb zelf 2 shetten en die krijgen ook onbeperkt hooi.
zeker met deze kou hebben ze dat wel nodig om het kacheltje draaiende te houden.
2 plakken voor 4 ponies vindt ik wel wat weinig.
In totaal dus 4 plakken per dag, al merk ik niet dat ze het echt koud hebben oid....
sifra01 schreef:Dat is dus 1 plakje per pony? Vind ik persoonlijk echt veel te weinig.
sifra01 schreef:Een hele baal is ook niet altijd nodig hoor. Het is vooral ook kijken naar je pony's, een echte standaard is niet te geven. Bij ons op stal is het ook heel verschillend, de ene eet zo ongeveer een baal per dag, die van mij ongeveer een half baaltje nu (maar dat zijn geen shetten, maar E maat ongeveer).
) krijgen ze het in fijnmazige hooinetten. Zo vreten ze zich niet volledig klem (hoewel ze dat, als ze eenmaal weten dat het niet op raakt automatisch niet meer doen, soms is 't hooi niet volledig op als ik wat extra's gevoerd heb en hangt er nog wat in het net) en kunnen ze het niet verknoeien.
Henkjan schreef:Is het dan misschien, aangezien jij het met bijna alles niet eens bent met de eigenaar van de andere pony's en het land, om ergens anders te gaan staan?