Toen ik vandaag aankwam en het schrift las werd ik zo kwaad en verdrietig tegelijk.
Ze doen alleen maar meer onaardig tegen mij, alles wat ik doe is verkeerd. Het is eigenlijk een beetje lang verhaal, maar na wat er vandaag allemaal in het schrijft stond werd het mij helemaal duidelijk:
ik ben gewoon niet welkom.
Ik vind het ontzettend jammer dat ik ermee stop. De pony is heel leuk het het gaat gewoon super tussen die pony en mij maar helaas moeten die meiden het verpesten. Ik heb zo'n beetje al mij geld in die pony gestopt en ik baal er ontzettend van om te stoppen, maar zo gaat het helaas niet langer
Ik had jullie beloofd om te zeggen wat mijn keuze zou worden, na vanmiddag heb ik dus besloten om er, tot mijn spijt, mee te stoppen.
xxx
Ik zou een advertentie plaatsen op marktplaats en iedereen vertellen dat je een bijrijd paardje zoekt...
Iederaan daar zegt altijd dat het paard gevaarlijk is dus stiekem hoop ik dat het na een tijdje zo lekker gaat dat ze allemaal ervan staan te kijken }> *evil*
.
Ok, het is niet bepaald de makkelijkste maar om hem nou gevaarlijk te noemen
Beetje dom... (zal wel komen omdat haar vader heeft gezegd dat hij mooier was dan al haar 'knollen' bij elkaar
)