Doordat mijn pony last heeft van te veel eiwit kan ze momenteel ff het land niet meer op, ze werd echt te dik en ik was bang dat ze bevangen zou worden. Wist nog niet dat ze gevoelig was voor eiwitten want ik heb d'r nog niet zo lang. Maar goed, nu staat ze dus op stal en dat vind ik zoo vreselijk sneu voor d'r. Weet wet dat het beter voor d'r is. je ziet nu al verschil en ze staat pas een paar dagen op stal. Maar ze is gewoon minder vrolijk, en als ik weg ga blijft ze nog een tijdje na hinniken enzo als ik d'r dan nog een keer gedag kom zeggen ist wel weer goed
maarjah heb echt met d'r te doen en hoop dat het snel beter gaat zodat ze in ieder geval overdag op een kale wei kan met de andere ponys
Wat kun je doen om ervoor te zorgen dat ze zich minder gaat vervelen op stal??
Ze komt er wel elke dag ongever 2 uur uit!
), zo'n soort snack a ball, kan je een beetje voer in doen en ze zijn uren bezig met die bal aan het spelen om er voer uit te krijgen, of een jolly bal, werkt allemaal best aardig, maar nooit zo goed als lekker buiten, jammer dat jullie geen paddock hebben
en nu het zo slecht weer is staan er mee rponys binnen end aar heeftz e het inderdaad erg druk mee... ik denk dat ik maar eens zo'n hooinet metbal ga porberen... xe krijgt een paar keer per dag een klein beetje dus dan heft ze wat te doen...