Ik heb een pony, D-Day, en die staat in Ouderkerk aan de Amstel.
Nu hebben mijn oom en tante gevraagd of ik mijn pony bij hun op de boerderij (op dezelfde weg als waarhij nu staat, maar wel dichterbij) wil stallen. Zij hebben ook 2 shetlanders en genoeg land om de paarden op te zetten. Ook is er een stal aanwezig, een redelijk ruime (weet de afmetingen niet precies).
Nou wilde ik in het voorjaar weer beginnen met het opbouwen van mijn pony, maar het weiland is daar nou niet heel erg geschikt voor.
Nu vroeg ik mij af, of je een bak in het weiland aan mag leggen.Een 20 X 30 bak is voldoende, maar een 20 X 40 is nog beter.

Het hoeft geen superluxe bak te zijn, als de pony's er maar lekker in kunnen rennen en ik er uiteindelijk ook nog een beetje in kan rijden. (lekker recreatief)
Het huis staat in de polder dus ik ben bang dat de grond daar redelijk nat is. Het water zal dus ook weg moeten kunnen lopen.
Ik weet hier echt helemaal niks van
(hartstikke handig
) maar ik zou wel eens willen weten of het uberhaübt mogelijk is om een bak te maken. En als het echt vele duizenden euro's gaat kosten, dan ga ik gewoon niet meer rijden. 
Alvast bedankt, en sorry voor het verwarrende verhaal

Groetjes, Maartje