Ik heb net een omheining gezet van 600m van www.puts.nl staanders van rond 14cm en 2 liggers van 3m (post'n rail dus) prijs per meter komt op ongeveer 6.70euro ex btw.
Super degelijk en heel mooi. Als je foto's wil, stuur ff een pb met je emailadres (dan hoef ik ze niet te uploaden)
SantaCruz
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-10 20:43
Hoi Mist,
Bedankt voor je reactie. ik heb even op de site gekeken en zal zelf ook een berekening maken. Ik ben (nog) niet zo handig in PB etc zoals je dat noemt. Kan ik dat ergens terugvinden op de site?
hou wel rekening met verschilende soorten hout. De meest duurzame hout is eiken/kastanje/hardhout billinga daar blijven de paarden ook vaak vanaf omdat er looizuur inzit. Dus als je op zoek gaat zoek dan echt uit wat je wilt want goedkoop nu kan later een duurkoop zijn.
Branca
Geplaatst: 01-01-10 22:46
WAAR je die vind... overal wel.. Er staat niet bij waar je zoekt.
Ik heb zelf de rijbak met gecreosoteerd hout, ziet er mooi uit en is degelijk.
SantaCruz
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-10 14:08
Waar is voor mij niet zo belangrijk. Ik woon midden in Nederland en kan overal naartoe rijden als het nodig is. Nou ja..overal..
Hoe goedkoop wil je?? Bij veel bedrijven kun je gratis pallets halen, bij sommige bouwbedrijven wel tot 4 meter lang. Heb je alleen palen nodig en die staan vaak ook op Marktplaats voor weinig.
Wij zijn sinds 2 jaar leverancier van afrasteringshout en rijbakken. Als je mij kunt aangeven wat je precies zoekt, kan ik altijd een vrijblijvende berekening voor je maken.
Ook staan we op Marktplaats : rijbak 20 x 40 in Castenray.
wij leveren door heel Nederland en al onze prijzen zijn inclusief BTW. Ook hebben wij de mogelijkheid tot plaatsen.
Voorbeeld : 20 x 40 rijbak, 2 meter palen, 2 halfronde regels : € 1.000,= (incl. btw en transport) Afhankelijk van de uitvoering (dunnere palen) kan dit ook nog goedkoper.
@suuszoey, dat is wel voordeling, wat kost het bij jullie inclusief plaasten per meter? Hebben jullie ook een website, en zijn dit geimpregneerde palen & planken?
Helaas zijn we nog niet in het bezit van een goede website, maar beeldmateriaal kan ik je wel toezenden !! Onze materialen zijn van echte klasse-kwaliteit. We hebben diverse mogelijkheden. Gecreosoteerd (bruin) en Gecelcuriseerd (groen). Verder kunnen we alle mogelijkheden leveren. Ronde palen, vierkante palen, halfronde regels, vierkante planken, hoefslagkeringen : noem het maar op. Cremellogek, ik stuur je een pb met de prijsinformatie.