ikke schreef:Wil jij geld verdienen met de handel in paarden? Hahahaha, lamenielache, ik wil de eerste tegenkomen die een goede boterham kan verdienen aan paardenhandel en daarbij met de hand op het hart durft te zeggen die ie eerlijk zaken doet.
Ze hebben er een ander bedrijf/inkomsten naast (de meesten) of ze besodemieteren de zaak (de rest), veel anderen ben ik nog niet tegengekomen.
uhhh, ik denk dat je mij helemaaal verkeerd hebt begrepen. misschien lijkt het zo door het stukje, maar dit is alles behalve wat ik wil.
Ik was gewoon benieuwd naar het verschil dat mensen hebben in koop/verkoop van hun paard. Je leest toch regelmatig dat paarden verkocht worden (bijvoorbeeld op EA). En door de wisseling van gulden en euro (vaak koop/verkoop) was ik benieuwd naar wat mensen ervoor betaald hebben en waar ze het voor verkocht hebben en wat het paard dan als toegevoegde waarde heeft gekregen.
Ik ben zeker niet van plan om geld te gaan verdienen in de handel van paarden (tenminste niet in de nabije toekomst en niet op professioneel gebied, waar zou ik het geld vandaan halen om te starten en het onderhoud?).
Dus sorry als het zo overkomt, maar deze poll was gewoon nieuwsgierigheid en niet om er uberhaupt iets mee te doen..