. Zoooo veel pony'tjes vinden een thuis bij een dolbij nieuw baasje en juist bij mijn schatje moet het zo lang duren dat ze eronder gaat afzien (denk ik). Wat kan ik hier aan doen om 'r toch beter te laten voelen??? Ik verzorg haar nog gewoon en borstel haar regelmatig knuffel haar ... 
. Ik wil die ideale kinderpony vinden voor mijn kinderen ... ik gun haar het plezier met een pony, en niet de vrees dat het 's fout zou kunnen lopen met deze tempramentvolle dame. Een eerste kinderpony is ze zowiezo al niet. Maar het verstand en het hart zijn afzonderlijke dingen ... en ondanks dat ik absoluut zeker ben dat het de best mogelijke keuze is ; is het zwaar.
Ik ken de historie niet, Sonjabelgium, maar ik zie nu al 2 pony's voorbijkomen die bij jou 'weg moeten' en dan denk ik: waarom IS dat zo?
Heb je ooit een leasepony overwogen?
Ik speer erheen...........
. Ik wil juist alle mogelijke pogingen doen om het juiste plekje voor haar te vinden. Ja, het valt me zwaar, want ik hou van haar. Ik wens haar dan ook een top-plekje toe bij iemand die net zo trots op haar zal zijn dan ik ben, maar die nog niet meteen een kindje heeft die op die pony zou willen klimmen liefst vandaag nog (mag ze niet hoor!!!) of die de risico's nog niet kan inschatten.