Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

bergkraai schreef:Succes met de aankoop van je paard, ik vraag me af hoe lang het duurt voordat hij te koop staat omdat hij onhandelbaar is!
DaniBanani schreef:bergkraai schreef:Succes met de aankoop van je paard, ik vraag me af hoe lang het duurt voordat hij te koop staat omdat hij onhandelbaar is!
Dat slaat ook nergens op..jij weet toch zeker niet hoe lang TS al gereden heeft?
En ik heb zelf ook nauwelijks nog les gehad met mijn eigen pony. Tsja, ik wil best, maar als ik geen fijn gevoel heb bij een instructeur, nou..dan maar geen les, als ik geen andere kan vinden. En mijn paard gaat nog steeds vooruit in ontwikkeling hoor, niet achteruit..
bergkraai schreef:Het zoveelste topic over: kan ik het betalen. En ik hoef geen lessen want ik ben een topruiter en ik leer niets meer..
Succes met de aankoop van je paard, ik vraag me af hoe lang het duurt voordat hij te koop staat omdat hij onhandelbaar is!
LoveShetten schreef:bergkraai schreef:Het zoveelste topic over: kan ik het betalen. En ik hoef geen lessen want ik ben een topruiter en ik leer niets meer..
Succes met de aankoop van je paard, ik vraag me af hoe lang het duurt voordat hij te koop staat omdat hij onhandelbaar is!
Ik denk dat ik heel goed in staat ben dat zelf te beslissen! Ik zeg niet dat ik niks meer kan leren. Dat kan ik zeker nog wel. Maar voor mij is een eigen pony denk ik niet hetzelfde als voor jou. Ik wil gewoon lekker rijden en een band opbouwen. De droom verwezelijken die ik al zo lang heb.. Ik respecteer je mening. Maar ik heb een andere.
LoveShetten schreef:Nee mijn ouders helpen mee met de kosten![]()
Gelukkig!
Bij de stalling staat ze 24/7 buiten en heeft ze hooi.
x_Quinta_x schreef:Ik wil er aan toevoegen dat les onderanderen ook belangrijk is dat je zelf dingen leert die je nu misschien nog niet weet. Als je een ervaren instructeur hebt kan die je ten eerste goed dressuur aanleren, maar van deze mensen leer je vaak ook kijken naar hoe het paard zich voelt. Zit hij goed in z'n vel, heeft hij (ik zeg maar iets) een probleem aan de hoeven, loopt ie wel lekker, past je zadel wel, rij je met het juiste bitje....
Ik wil maar zeggen van een instructeur kan je ook nog andere zaken leren dan alleen maar de dressuur onderhouden. Daarom denk ik dat het belangrijk is ook les te hebben.
LoveShetten schreef:bergkraai schreef:Het zoveelste topic over: kan ik het betalen. En ik hoef geen lessen want ik ben een topruiter en ik leer niets meer..
Ik denk dat ik heel goed in staat ben dat zelf te beslissen! Ik zeg niet dat ik niks meer kan leren. Dat kan ik zeker nog wel. Maar voor mij is een eigen pony denk ik niet hetzelfde als voor jou. Ik wil gewoon lekker rijden en een band opbouwen. De droom verwezelijken die ik al zo lang heb.. Ik respecteer je mening. Maar ik heb een andere.

) en stalschoenen of rijlaarzen, handschoenen, thermobroek.
dat je daarna niet meer wil lessen moet je zelf weten
.

.