waarschijnlijk hebben er al tig topics hierover gestaan, maar ik weet niet echt welk woord ik zou moeten typen in de zoekfunctie, dus nog maar eens vragen

Deze week ga ik waarschijnlijk een nieuw paard uitproberen. Ik wil er dressuur (en wedstrijden) mee rijden, eventueel af en toe een sprongetje en een wandeling. Ik moet wel over de baan naar de manege, dus verkeersmak is nodig.
Ik weet dat hij dressuurmatig ingereden is (is al 8 jaar hoor) en kent zijgangen, springt parcours 1m - 1m10 en is verkeers en trailermak, kan ook alleen op de baan.
Waar moet ik op letten tijdens het bezichtigen en eventueel reeds proefrijden? Nog dingen die ik zeker moet vragen?
alvast bedankt

xxx
) of hij zuiver loopt. Als het allemaal bevalt, laat hem keuren!
Kijkt het paard levenslustig om zich heen. Dat soort dingen. Vraag of je mee mag helpen met borstelen en opzadelen. Laat het paard door iemand anders voorrijden zodat je kan zien hoe die loopt. Zelf natuurlijk ook even rijden, op beide handen, misschien een klein sprongetje. En bekijk even hoe die langs de weg is.
en het er dus blijkbaar niet uit gaat... Dus ja. Inderdaad wel beter om zo wat uit te testen
en nu ......18 jaar later er nog aan vast zitten !!!!..........maar toch "klikte" het.