Wie kent deze producten tegen insecten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 09:52

Het zijn middeltjes tegen insecten voor mensen maar ik vraag me af of het ook zou werken bij je paard.
Het gaat om:
Care PlusĀ® Deet
Dit product is geregistreerd door de overheid (CBT 11507N) en voldoet aan alle eisen betreffende effectiviteit en veiligheid in gebruik. (19,95 voor 60ml)
DEET is effectief tegen alle stekende insecten ((malaria)muggen, knutjes, midges, steekvliegen) maar ook tegen teken.

Gebruik Care PlusĀ® Deet op de onbedekte huid of op (katoenen) kleding, polsbandjes en hoofddeksels

en:
Mosi-guard spray
Voor diegenen die geen DEET-bevattende producten kunnen of willen gebruiken is er nu een goed, wetenschappelijk getest alternatief: Mosi-guard Natural . Dit product is tot zes uren effectief tegen alle stekende insecten en is volkomen natuurlijk. Bij uitstek geschikt voor baby's en kleine kinderen, zwangeren en mensen met een gevoelige huid. Mosi-guard Natural is verkrijgbaar als spray, stick en als roller.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 10:22

Wel uitkijken met Deet, het is schadelijk. Het is wel ongeveer het enige middel wat echt werkt, maar ik gebruik het zelf echt alleen maar in malariagebieden. Zou het een beetje eng vinden dit op mijn paard te smeren. Het andere spul ken ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 10:25

Ik vond dat Deet-goedje al een beetje eng klinken. Dat komt dus idd niet op mijn paard.

Esther v
Berichten: 95
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 13:02

Hoi,
Ik heb een goed werkend middeltje voor mijn paard.
Het heet Phaser (weet niet of ik het goed geschreven heb) Zit in een witte spuitfles.
De insecten komen nog wel naar mijn paard toegevlogen, maar draaien meteen weer om als ze het ruiken. Ik vind het heel goed werken.
Doei