Ik heb sinds een maandje of 5 een watertrens ipv een bustrens, nu had ze wel soms een wondje omdat haar velletje tussen het bitwas gekomen maar ze gaf geen problemen met het bit in doen. Als ik het insmeerde en ik kwam de volgende dag was er ook niets meer te zien.Nu deed ze zondag wel wat moeilijk maar niet echt bijzonder. Gisteren echter ging mevr. liever omhoog of achterwaarts dan het bit in, ik mag ook haar hoofd aan een kant niet meer poetsen, wat ze normaal heerlijk vindt
Nu heeft mijn instructrice aangeraden de neusriem wat hoger te hangen en voorlopig met de bustrens te blijven rijden. Maar vooral dus gewoon door gaan omdat het niet open is of dikker aan de kant waar ze moeilijk doet als je haar daar aanraakt.
Maar gezien het feit ik haar in een hoek moet zetten met der kont wil ik haar het hoofdstel in doen twijfel ik of ik haar niet beter 2daagjes geen bit in kan doen.
Graag jullie mening
maar dat is achteraf gelul. Ik hoop maar dat ze mij genoeg vertrouwd, en aanneemt dat ze nu geen pijn meer heeft. (de pest is dat ze de andere berijder niet genoeg vertrouwd).
Alles was weer in orde niets was meer dik en geen enkel probleem met het bit in doen.
Nu maar hopen dat het niet meer voorkomt.