Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Urielle schreef:Ik vind dit nog het mooiste maar dat moet je ook niet elke wedstrijd willen doen want het is een soort nagellak dus goed voor de voeten lijkt het me niet. Voor keuringen en grote evenementen wel iets moois. Duurt toch wel een paar weken voor het er echt afgesleten is weer.

MysticTinker schreef:Hoeflak![]()
http://www.justwestern.nl/?catalogprodu ... blank.aspx
Is een soort nagellak die droogt, en dus niet plakt.. het slijt er normaal binnen een weekje af, maar je kan het ook zelf eraf halen (met alcohol, of nagellak-remover bv)

Urielle schreef:Ik vind dit nog het mooiste maar dat moet je ook niet elke wedstrijd willen doen want het is een soort nagellak dus goed voor de voeten lijkt het me niet. Voor keuringen en grote evenementen wel iets moois. Duurt toch wel een paar weken voor het er echt afgesleten is weer.
Alves schreef:Urielle schreef:Ik vind dit nog het mooiste maar dat moet je ook niet elke wedstrijd willen doen want het is een soort nagellak dus goed voor de voeten lijkt het me niet. Voor keuringen en grote evenementen wel iets moois. Duurt toch wel een paar weken voor het er echt afgesleten is weer.
Waar kan je dit kopen of bestellen?
Eerder dan al die andere chemische spulletjes. Lijkt me toch minder gezond..