Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Storm76 schreef:Aanvulling op MysticTinker, als je gaas gebruikt, neem dan gaas waar geen hoefjes doorheen passen. Maar neem fijn gaas, kijk ook uit als het gaas over een tijdje krom gaat trekken, er kunnen dan scherpe punten uitkomen.
bulck schreef:maar meestal is dat trapsgewijs e, onderaan zijn dat hele kleine openingen en die vierkanten worden groter eens boven
marleen_usar schreef:Waar kan ik het beste kijken voor schrikdraad spullen,ik ben echt een leek dus wil wel advies.Dus dat ik weet wat ik moet nemen,ik heb ook bij Agradi gekeken maar weet niet wat ik moet hebben.
bulck schreef:Storm76 schreef:Aanvulling op MysticTinker, als je gaas gebruikt, neem dan gaas waar geen hoefjes doorheen passen. Maar neem fijn gaas, kijk ook uit als het gaas over een tijdje krom gaat trekken, er kunnen dan scherpe punten uitkomen.
maar meestal is dat trapsgewijs e, onderaan zijn dat hele kleine openingen en die vierkanten worden groter eens boven