Ik ga nl. wel met nog een vriendin en k zou t wel leuk vinden om mensen van bokt te zien daar!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, hij heeft nog nooit een bos gezien, dus.....
. Hij staat er wel in de buurt en ik ben van plan om al een paar keer met hem naar Poelenburgh te gaan om hem te laten wennen aan het bos enz
. Ook help ik vaak al in de andere weken, met buitenritten en spellen als er niet genoeg mensen zijn, dus wie weet zie ik jullie nog
. Ennuh of jullie veel strafcorfee nodig hebben? Dat ligt helemaal aan jullie zelf......

, er zijn dit jaat veel begeleiders van buitenaf, dit weekend ga ik weer even naar Poelenburgh, dus ik kan dan wel even stiekem kijken wie er begeleid in die week! Wie begeleidde er nog meer vorig jaar bij jullie? Nemen jullie eigen paarden mee of niet?
En nee we nemen niet onze eigen paarden mee want die hebben we niet, haha! Maar we hebben wel verzorgpaarden maar die mogen niet mee, jammer!! Hee maar als j ff wil kijken dat zou k wel tof vinden!
, ik kom wel langs in die week, een boktmeeting op ponykamp!
Maar echt een gezicht voor me halen lukt niet hoor.....maar ik kan me idd die rayo wel herinneren!
. Gelukkig kocht ik rond die tijd mijn eigen paard en kwam ik twee mannden later met mijn eigen paard daar ook op stal, dus hoefde ik hem niet zo te missen! Ik was echt superblij dat hij niet zo ver weg was gegaan!