Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en dat maakt het voor mij zo moeilijk.Citaat:Zij is sportfokker, en een dragende merrie mag eigenlijk niet met hebgsten en ruinen in contact komen vanwege het risico dat ze dan weer hengtsig kunnen worden het vruchtje kunnen verwerpen, niet omdat de mijne zou gaan dekken.
Dit is ooit bewezen en zij wil dit risico niet lopen dat het om die reden fout loopt aangezien het fokken van toppaarden haar doel is en het veel geld kost.
Overleg is dus niet mogelijk, het is of alleen of met die aso op de wei en dat maakt het voor mij zo moeilijk.
funnyhorses schreef:paarden niet meer samen zetten!
daar komen alleen maar brokken van.Nu zijn het "maar" dekens die sneuvelen maar het kan nog erger,nml je paardje in de kreukels.
Dan maar niet samen,als ze zich wel kunnen zien en zich besnuffelen met een hekwerk ertussen dan lijkt me dat een veiligere optie.
succes.
Wij zeggen altijd: Zolang er butsen in hem zitten, is hij happy!Loes'sCorner schreef:Het áso'paard heeft al meer dan genoeg kansen gehad en heeft kennelijk altijd al dekens kapot gescheurt dus die draait echt niet bij.Verder kunnen ze het met tijds goed vinden met elkaar, dat paard is ook al 21 jaar.
We zijn al een maand of 5/6 bezig met hun samen te zetten, en helaas is het niet de eerste keer dat het met aso fout gaat.
Of het wel of niet klopt is helaas niet aan de orde, er is daar wel degelijk verstand van paarden
mirgino schreef:kan je ze niet met een draad ertussen zetten?
dan hebben ze wel contact met elkaar maar kunnen elkaar niet verwonden
wij hebben de paarden in paddocks staan met draad ertussen en ze spelen over de draad heen en neuzen met elkaar
maar samen zetten loopt uit op ongelukken,dat doen we in de wei wel
de paddock ruimte is daar te klein voor.
maar dan zijn we de dieren aan het mishandelen!dat werd mij meteen verteld!