Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kyan schreef:De boer wil voor dit landje meer huur vragen omdat hij de investeringen van mijn buurvrouwtje
heeft overgenomen. Ook wordt de huurprijs van mijn huidige landje verhoogd met E 10,00 omdat
wij waterleiding hebben gekregen. Op zich niets mis mee natuurlijk, maar waar ligt de grens?
Welke huurverhoging zouden jullie nog acceptabel vinden? En hoe zit het met betrekking tot het onderhoud van
deze investeringen?

DeSa schreef:Poeh 150,- per maand voor een weiland? 20,- erbij en je kunt ze op een pensionstal zetten.
10,- omhoog vind ik redelijk maar niet in combi met wat je nu al betaald!
Lijkt mij wel fijn een bak erbij, maar als je daar weinig gebruik van gaat maken zou ik het andere land gewoon houden 
linda212 schreef:ik zou zeggen daar je nu een bak erbij heb maximaal 200 vindt ik vrij redelijk dacht ik daar ik dit betaal voor hetzelfde alleen met drainage
kimmie88 schreef:linda212 schreef:ik zou zeggen daar je nu een bak erbij heb maximaal 200 vindt ik vrij redelijk dacht ik daar ik dit betaal voor hetzelfde alleen met drainage
Hier zit je voer ed niet bij inbegrepen denk ik...?
Ik vind €200 toch best prijzig, aangezien iok op een pensionstal sta (is niet helemaal te vergelijken hoor) voor bijna €300 pm.
Dit is een all in stal en de paarden staan in de ochtend lekker los in de bakken/paddocks.