Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

PureSylk schreef:Aangezien ik niet goed wist waar het moest, hier maar..
Ik woon toevallig dicht in de buurt van het clusius college, waar een heel aantal leuke paardjes staan.
Nu vroeg ik me alleen af of hier toevallig iemand is die weet wat er met de dieren wordt gedaan in het weekend?
Zou het mogelijk zijn dat ik er gewoon eens binnenloop om te vragen of ze iemand kunnen gebruiken, of is dat allemaal geregeld enzo..?

Hoeveel Clusius vestigingen hebben paardenhouderij?
rakni schreef:PureSylk schreef:Aangezien ik niet goed wist waar het moest, hier maar..
Ik woon toevallig dicht in de buurt van het clusius college, waar een heel aantal leuke paardjes staan.
Nu vroeg ik me alleen af of hier toevallig iemand is die weet wat er met de dieren wordt gedaan in het weekend?
Zou het mogelijk zijn dat ik er gewoon eens binnenloop om te vragen of ze iemand kunnen gebruiken, of is dat allemaal geregeld enzo..?
je bedoelt in Alkmaar? of op een andere vestiging?
Authentic schreef:Ik stuit toevallig op dit topic dus ik denk ik gooi er gelijk maar een vraag tussendoor.Hoeveel Clusius vestigingen hebben paardenhouderij?
Ik heb namelijk dit jaar een merrietje gekocht die naar het schijnt beleerd is (voor de kar) op 't Clusius en ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die haar kennen.