Dat andere meisje verzorgd Polly nog niet zo lang maar ze was wel heel enthousiast en vond het helemaal niet erg dat ze niet kon rijden, prima toch. Ze heeft wel altijd verhalen dat ze op een arabische hengst van een vriendin rijdt (zo nu en dan) en dat ze een keer met de shire van haar opa aan de kletter is gegaan
Afijn prima, meisje zit in groep 8 en je wil niet weten wat ik allemaal dacht toen ik zo oud was
.Toen ze begon met verzorgen heb ik heel erg goed uitgelegd dat Polly mijn alles is, ze gaat altijd voor alles. Als er ook ooit iets zou zijn moest ze mij METEEN bellen en vriendinnetjes mogen in principe NIET mee, ten eerste omdat ze daar op stal niet zo dol op zijn (en terecht) en ten tweede omdat ik niet wil dat Jan en Allemaal bij mijn paardjes rondwandelen.
Nou lag er vorige week een briefje van haar dat Polly onderweg wou gaan liggen en dat Polly en Sharif op het land gezellig bij haar waren komen liggen. Nou ken ik beide pony's erg goed en Polly gaat niet zomaar liggen, oke ze is drachtig, maar bijna midden op een kruispunt?
Bovendien kunnen ze niet eens samen op het land bij haar zijn komen liggen, ze staan namelijk apart
.Dat vind ik nog niet eens het allerergste, wel had ze me MOETEN bellen omdat als Polly buiten wil liggen er iets goed mis is.
Daarnaast, hoor ik regelmatig dat er vriendinnetjes meekomen, en wel elke keer een ander, dan zegt ze wel dat ze dat heeft gevraagd aan de man waar ze staat en dat die het goed vond, prima, maar IK wil het niet hebben. Dan zegt ze dat ze het bijna nooit doet maar ik heb al meerdere malen 2 fietsen zien staan als ik toevallig langsrijdt. En de afspraak was dat ze het eerst aan MIJ zou vragen.
Ik vindhet prima dat ze niet alleen wil fietsen maar ik hoef niet de hele buurt bij mijn pony te hebben.
Ook als we een keer samen lopen moet in de hele tijd zeggen dat ze bij de weg Polly BIJ ZICH moet houden en geen lang touwtje moet geven.
Ik weet niet meer wat ik nu moet, ik heb het nu zo vaak gezegd en ga het zometeen nog een keer zeggen.
Sorry voor het lange en warrige verhaal maar ik moest het ff kwijt.
. Kinderen van die leeftijd hebben nog niet zo'n groot verantwoordelijkheidsgevoel en hebben vaak niet door wat er kan gebeuren
, en uiteindelijk gaat het wel om jou paardje, succes ermee!
), en aan de andere kant er soms de ballen van snappen.