Stalovereenkomst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Stalovereenkomst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 12:09

Het staat in de planning om onze stal te verhuren aan een bekende. Ondanks dat, zouden wij toch graag wat op papier hebben staan voor de duidelijkheid. Wij houden van duidelijkheid en zien het liever wat uitgebreider dan tekortkomend.

Ik had al even gezocht, maar ik kan zo snel even niets vinden waar ik mee vooruit kan. Vanavond hebben we eerst een "intake" gesprek over wat we beiden verwachten van elkaar en als dat akkoord is, willen we het contract opstellen.

Heeft iemand misschien nog tips uit eigen ervaring of een voorbeeld overeenkomst?

Liezel1

Re: Stalovereenkomst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 12:11

Regele iig wat er moet gebeuren als de rekeningen niet meer worden betaald en zet erin welke bevoegdheden jij hebt/wat er van je verwacht wordt indien het paard iets mankeert. Heb jij volmacht om de DA te bellen en het af te handelen of moet je eerst wachten op de eigenaar van het paard?

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 12:57

@Liezel, zeker dat laatste is nog een goed punt om mee te nemen! Heb iig wel al vast gelegd wat er gebeurd bij het niet betalen.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 14:58

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 19:52

Als je wilt, dan wil ik je mijn standaard overeenkomst wel mailen. Stuur me dan ff pb-tje met je e-mailadres. De overeenkomst van bovenstaande link vind ik nogal summier en juridisch gezien slecht verwoord.