Nu heeft ze volgens mij wat spierpijn. Tijdens het rijden heb ik er een gogue aan hangen die ik als chambon gebruik. Gewoon heel losjes, dus zodat ze alleen hulp krijgt met het 'eerste knikje' Ook ben ik begonnen met bijgezet longeren.
Hiervoor werd ze door 2 andere meisjes gereden, de een reed dressuurmatig, de andere sprong. Lijkt mij dat ze dus ook flink trainen. En nu word er gezegd, doe het rustig aan, dat deed ik al. Ik kan namelijk geeneens zwaar trainen, daar heb ik de ervaring nog niet voor.
Maar IMO klinkt dit best vaag. Ze is constant gereden en nu ik op de nageeflijkheid train zou dat te zwaar zijn?

Maar ik vind 't gewoon vreemd dat het allemaal rustig aan gedaan moet worden. En dat meisje die springt (waarmee ik Iduna nu doe) zegt dan tegen mij, blij dat jij dressuurmatig rijd, want ik spring liever, dat dressuren kan ik wel

Vind 't heel knap dat wanneer ik heel rustig aan doe, de training te zwaar zou maken. En dat ze door mij spierpijn zou hebben.
Ook vertelde iemand mij dat ik dan iedere dag moet gaan masseren

Oh ja, en dat andere meisje zegt dat ze graag nageeflijk loopt, maar ze loopt dan wel te diep.
Ik heb dat dus meegemaakt en gemerkt dat ze uit zichzelf naar beneden gaat lopen, zonder dat ik ook maar iets speel met de teugels. Dus naar mij en Prisca's idee, ontduikt ze dus juist alles, door zo diep te gaan lopen.
Wat vinden jullie hiervan???
Het is misschien allemaal wat vaag uitgelegd, maar er zijn veel dingen die ik wil zeggen en het goed verwoorden ervan wil niet helemaal lukken

Toch graag jullie reacties en als er iets niet duidelijk is, gewoon vragen.
Alvast bedankt!!!