Ik vind dat mijn paard dagelijks minstens 10 uur weidegang moet hebben (liefst 24uur, maarja is even geen optie denk ik..).
Nu sta ik met mijn paard op een manege, waar hij in de winter niet buiten kan
, ik vind dit echt niet kunnen. Daarom heb ik even uitgekeken naar iets anders, en ben toen bij een soort pension terecht gekomen. Paarden krijgen dagelijks +/- 10 uur weidegang, 's nachts gaan ze op stal. Het enige 'probleem': er is geen piste, enkel een weide waar geen paarden opkomen en waar men rijdt. Je kan er wel mooie wandelingen e.d. maken.Nu maakt mijn vader er een groot drama van... Hij is altijd akkoord gegaan, maar waarschijnlijk vindt hij het nu iets té definitief, hij had waarschijnlijk nooit gedacht dat ik het meende
. Nu hebben we een afspraak om vanmiddag nog een laatste keer langs te gaan en dan in december mijn paard daar te stallen. Daarnet heeft hij mij duidelijk gemaakt dat hij het niet vindt kunnen dat er geen binnenpiste is, dat ik te snel verander van stalling,...Pff, ik moest het even kwijt, weet nu echt niet wat ik moet doen
!Ik wil toch helemaal niet dat mijn paard 23 uur per dag op stal staat
!edit: sorry als dit niet goed staat, weet niet precies waar ik het moet zetten..
, moest mijn vader ook maar eens verder willen denken dan zijn neus lang is ><
. Ik blijf toch zoeken hoor!
vaders willen alleen het beste voor hun dochter (dus dat moet wel werken denk ik)
!
).