ze bedoeld op de hyves pagina dan naar de foto's en daarvan pagina 8, de foto waar pony bowie in stal staat....
slecht te zien maar heb niet het idee dat het heeeeeel klein is...
Caily
Geplaatst: 10-11-09 16:36
Ik vind ze idd aan de kleine kant! Maar wie weet is het alleen voor noodweer oid, dan kan het miss nog wel, stands zijn erger...
cp112
Geplaatst: 10-11-09 16:36
Het is trouwens beter te zien op pagina 10, en dan de foto met Bowie en verzorger. De stallen zijn erg smal maar ik kan niet zien hoe diep ze zijn...
StableDoor
Geplaatst: 10-11-09 16:37
Ik vind de stallen best groot, de touwen zullen vast lang genoeg zijn om te kunnen liggen. Op de manege waar ik rij, hebben we stands, kleiner dan deze, en de paarden kunnen makkelijk liggen!
Marlyy
Geplaatst: 10-11-09 16:38
Idd kleine stallen, maar ik zou het niet zo hier op internet neer zetten.
ik vind eigelijk dat je het vanop de foto niet echt kunt zien. Mijn stallen zien er soms ook heel klein uit als ik verkeerd getrokken heb, maar die zijn toch écht wel 3.3 x 3.3m.
Marloez
Geplaatst: 10-11-09 16:42
Rotstallen. Net als stands. Een paard moet zich lekker helemaal kunnen strekken. Als ze echt in een diepe slaap zijn liggen ze helemaal plat namelijk, met alle benen gestrekt. Dat kan nooit in deze stalletjes.
Kwal
Geplaatst: 10-11-09 16:44
Ik heb even getemd, dit kind is zich waarschijnlijk rotgeschrokken en heeft alleen maar puntjes neergezet
En de puntjes zijn weer weg
Laatst bijgewerkt door Kwal op 10-11-09 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt
ik vind de stalle echt heel klein.... ik zou er een shetlander in durven zetten,maar niet een paard van die grote.... kan hij wel draaien in die stal? heeft hij geen last van stal benen? niet stom bedoeld hoor.... maar ik vind het echt heel zielig.
Ja, ze zijn aan de kleine kant. Maar er zijn genoeg paarden die in stands staan, waarin ze zich niet kunnen omdraaien. Laat ik er even bij zeggen dat ik dat ook niet vind kunnen.
Marigold
Geplaatst: 10-11-09 17:33
jouwn is geen nederlands woord... mocht het msn taal zijn (?), dat mag niet op bokt.
ik vind de stallen wel wat aan de kleine kant ja, is eigenlijk hetzelfde idee als een stand alleen staan deze niet met hun kond naar je toe. zou mijn paard er niet in kunnen zetten, want die zou zich neit eens om kunnen draaien dus dan moet je dr al achteruit er in zetten. niet echt handige stallen vind ik.
Een link naar de hyve van een stal plaatsen en het formaat van de stallen hier gaan bespreken is niet de bedoeling, dat kun je beter op de betreffende Hyve doen. Hier een slotje.