Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb wel eens 2 grote paarden in een oude hooiopslag gezien.Die was omgebouwd tot loopstal...zeer ruim en gezellig

Vlinder32 schreef:Leuk om ideeen uit te wisselen! We hebben niet heel veel ruimte voor stallen (vanwege bouwvergunning), ik zat te denken aan een hok van 3 meter diepte en bij 5 meter breed. Ik heb een kleine tinker en een Welsh cob, beiden onder 1.50. Vinden jullie dit te klein? Mijn paarden staan hoofdzakelijk buiten (groot weiland en paddock is de bedoeling), maar het wordt dus geen uitloopstal.
darwin schreef:Vlinder32 schreef:Leuk om ideeen uit te wisselen! We hebben niet heel veel ruimte voor stallen (vanwege bouwvergunning), ik zat te denken aan een hok van 3 meter diepte en bij 5 meter breed. Ik heb een kleine tinker en een Welsh cob, beiden onder 1.50. Vinden jullie dit te klein? Mijn paarden staan hoofdzakelijk buiten (groot weiland en paddock is de bedoeling), maar het wordt dus geen uitloopstal.
Even off topic, maar wat heb je voor een welsh cob (afstamming enzo)