Wassen beenbescherming

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wassen beenbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 13:32

Ik heb nu witte eskadron pro active (beenbeschermers) En vraag je me af hoe andere die wassen.
Gewone peeskappen die gooi ik zo in de wasmachine, maar ik durf 't bij die pro active niet zo goed! :=

furyke

Re: Wassen beenbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 15:41

dit staat verkeerd, moet bij harnachement. daar zul je meer antwoorden krijgen

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:48

ben geen expert maar denk dat als je ze in een oude kussensloop doet, dat het wel goed gaat.

xxruiterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 15:24

Gewoon in de wasmachine in een waszak op een programma voor fijne was..

Sylvana94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 22:25

Ja ik heb ze ook wel eens in een oude kussensloop gedaan, en toen werden ze heel mooi schoon dus dat kan wel denk ik ;)

Douwina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 18:50

Gewoon in een waszak gebeurt er niks mee ;)

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 20:08

Ik heb peesjes nog nooit in de wasmachine gedaan, ben veels te bang dat er teveel viezigheid in de machine komt (denk aan zand, steentjes etc.)! Gewoon even in een emmer met lauw/warm water met een sopje, worden ze prima schoon. Misschien dat je op eventuele grasplekken wat meer zal moeten boenen.

TaanStippel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:50

Linsey1 schreef:
Ik heb peesjes nog nooit in de wasmachine gedaan, ben veels te bang dat er teveel viezigheid in de machine komt (denk aan zand, steentjes etc.)! Gewoon even in een emmer met lauw/warm water met een sopje, worden ze prima schoon. Misschien dat je op eventuele grasplekken wat meer zal moeten boenen.

Als je ze eerst afspoelt zodat het zand en steentjes er allemaal af is, scheelt dat weer voor je wasmachine.

Ik heb de Anky Technical Boots, zijn ongeveer zoiets als de pro active. Deze was ik op een handwasprogramma. Niet in de droger. En de klittenbanden doe ik aan elkaar of dicht.