Ik heb het namelijk wel eens gehoord, ook heb ik wel eens een tip gekregen
om na het wassen een opgeklopt ei in de smeren, gaat het van glimmen?
Help dat erg?
Alvast bedankt
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 

.Blijheid schreef:Ik heb er nog nooit van gehoord moet ik zeggen
Misschien omdat de melk (volle melk vooral) wat vettig is, de staart/manen daar gladder van worden en ze daarom uit de knoop blijven? Geen idee hoor, maar dit is het enige wat ik kan bedenken
Opgeklopt ei heb ik ook nog nooit gehoord...
Ik denk dat het als het al helpt (wat ik niet verwacht) in elk geval de manen en staart er niet schoner op maakt...
BrittKitt schreef:Gaat dat niet ontzettend stinken?
Ipv antiklit kan je ook van die andrelon creme uit pompje gebruiken hoorde ik van iemand. Maar weet niet of dat goedkoper is
.
AmAndA1979 schreef:Ik heb zelf wel eens een flesje bier in m'n haar gegooid voor de volume dus er zijn wel middeltjes die je kan gebruiken voor staarten etc. denk ik... Maar denk dat melk gaat stinken...
.
. 

zodiacje schreef:In de Yes staat ook wel eens de tip om een rauw ei in je haar te doen en daarna heel goed uit te wassen. Dus zal idd wel goed zijn. Volgens mij was dat tegen haarbreuk.
Ik gebruik ipv anti klit spray de goedkope leave-in cremespoeling van de Etos. Werkt super en ruikt erg lekker.
.