Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) x_Quinta_x schreef:Weet niet of je paard het hebben wil, maar een stofzuiger die je op je schouder kan hangen lijkt me ook super werken. Geen gestof meer, alles direct de stofzak in
zij schreef:gewoon een harde borstel? Dat lijkt me minder kwaad kunnen dat schurend zand... En die vetlaag maken ze zelf wel weer wat aan toch? Anders schapenwol er over heen wrijven ofzo na het rijden? (verzin ook maar wat, maar daar zit heel veel huidvet op)
msnowy schreef:mijn paarden maken er een sport van, de normale kleuren van deze twee zijn wit een licht grijs, maar nu, ik zie ze nu lopen, zijn ze donker grijs. zit dus met hetzelfde probleem, maar ik borstel ze toch voordat ik ga rijden met een rubberen borstel, als je, voordat je gaat rijden ze een paar uurtjes van tevoren binnen zet, is mijn ervaring, ligt het zand er meer 'bovenop'. zeker als ze nat naar binnen gaan dan kun je het zand er redelijk goed vanaf borstelen, ik blijf dit volgen want dit is ook voor mij interessant. :