Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, het zadel heb ik nog wel, maar dat is bruin. Sinds afgelopen zondag
 , het zadel heb ik nog wel, maar dat is bruin. Sinds afgelopen zondag  heb ik er een Friese merrie bij. De Kieffer Europa wil ik nu eigenlijk inruilen op een zadel voor de merrie omdat ik bruin niet mooi bij haar vind staan. Het zadel ligt overgens prima bij haar ! Heeft iemand een plaatje van de Frysk of Friso zadel ?? Of weet je waar een plaatje van deze zadels staan ?? Ben best benieuwd !!
 heb ik er een Friese merrie bij. De Kieffer Europa wil ik nu eigenlijk inruilen op een zadel voor de merrie omdat ik bruin niet mooi bij haar vind staan. Het zadel ligt overgens prima bij haar ! Heeft iemand een plaatje van de Frysk of Friso zadel ?? Of weet je waar een plaatje van deze zadels staan ?? Ben best benieuwd !!                                                         
 Denk niet dat dit na 4 jaar nog relevant is. Je kan een nieuw topic openen op HAR als je het verder over dit onderwerp wilt hebben.
 Denk niet dat dit na 4 jaar nog relevant is. Je kan een nieuw topic openen op HAR als je het verder over dit onderwerp wilt hebben.