Dus ben ik opzoek gegaan naar een stalling of manege kort in de buurt maar blijkbaar woon ik in zo'n onbenullige regio dat de dichtsbij zijnde stal 10 km van onze woning afligt. Oke, vind ikzelf best nog goed te doen maar het probleem is dan dat mijn ouders het niet zien zitten om zo ver te rijden voor mijn hobby, ze zijn er totaal niet geintresseerd in en willen ook niet wachten als ik aan het rijden ben dus zij willen 2x op en af rijden dat is dan zo'n 40 km per dag als ik even wil gaan rijden en dat vinden ze dan alweer te ver. Terwijl ik heb gezegd dat ik de stallingskosten wel uit eigen zak wil betalen.
En we zijn trouwens ook niet in het bezit van een trailer want anders zou mijn vader zijn tijd nog moeten verspillen in een manege terwijl ik daar werk en daar heeft ie gewoon geen zin in ..
Misschien dat iemand een oplossing weet voor mijn situatie of zelf in zo'n situatie zit ? Want ik heb het al bijna opgegeven en toch wil ik haar zo graag ergens stallen zodat we in de winter niet stilvallen
maar eenmaal als het gaat vriezen en vaker gaat regenen is het toch wat te glad in de weide en ze is nog maar 4 jaar dus vind het dan toch wat riskant ..
Dat gaat goed.

, of allesinds totaal niet in mijn buurt en dan zou ze te ver moeten omrijden en dat vind ik dan niet echt de moeite
maar ik kan het altijd proberen