Haaj ! Ik weet het niet zeker maar de straal van mijn pony was ook een keer zacht was de volgende dag of 2 dagjes erna weer weg.. Ik weet niet hoe erg het is maar.. ik denk dat je gewoon een dagje moet wachten ofzow
stinkt het ook? dan zou het wat rotstraal kunnen zijn. staat ze op een natte ondergrond? dan zou ik de hoeven teren. niet elke dag maar 1 of 2 keer in de week tot ze weer mooi hard zijn en dan alleen de plekken die acht zijn, dus niet de hele onderkant van de hoef. en anders even aan je hoefsmit vragen of die er even naar kan kijken.
SammieJo
Geplaatst: 20-10-09 15:20
Ik zal gewoon even aan de hoefsmid vragen als ik jou was Dan weet je het in ieder geval zeker!
ja me pony loopt zowiezo onregelmatig dus toen moest ik 2 weken wachten van de hoefsmid met paardrijden hij zei dat ze een mis stap heeft gehad, en mijn hoefsmid is op vakantie dus dat is een nadeel, en de hoef is heel diep! ik weet niet wa tik moet doen!?
Als het na een paar dagen nog zo is en je hebt er een naar onderbuik gevoel bij (wat ik van je verhaal zelfs al een beetje krijg) zou ik toch een andere hoefsmid bellen voor de zekerheid. Hij kan bepalen of het kan wachten tot je eigen hoefsmid terug is als je liever hebt dat je eigen hoefsmid komt. Ik zou niet zelf aan de slag gaan hoor!
misschien komt het wel doordat het steeds zo nat is. maar je kan er beter een dierenarts naar laten kijken , of een hoefsmid dat is maar net wat je wil