mestafvoer omgeving Moerdijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

inferno1

mestafvoer omgeving Moerdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 21:15

Wie kan mij helpen aan adresje mbt mestafvoer in de omgeving van Moerdijk.
Adresjes van boeren waar je het kunt brengen, maar ook bedrijven die tegen een leuke prijs containers verhuren en deze voor een leuk prijsje komen legen zijn welkom! Bodembedding wat ik het liefst wil gebruiken is stro. Maar als afvoer vlas eenvoudiger is in deze omgeving dan hoor ik dat ook graag

Alvast bedankt!

TinkerTom

Re: mestafvoer omgeving Moerdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 15:25

had al gereageerd in je andere topic, ik ben ook nog op zoek in dezelfde regio :-) voor mestafvoer,
heb vanmiddag van Tilburg lang gehad en die verhuren rolcontainers die je dan kan laten legen wannere je wilt, eens in de week eens in de 2 weken enz.
Voor een 1700 liter container kwam ik op 160 euro per maand maar dan voor 8 paarden.
kleinere rolcontainers hebben ze ook.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 11:40

Je zou eens een belletje kunnen doen naar CNC. Ik weet niet om hoeveel paarden het gaat? Maar die zitten om Moerdijk en verwerken paardenmest tot compost voor champignons. VErder zou ik het in de buurt hier niet weten, woon zelf in Klundert, breng het bij een kennis in de buurt, maar die heeft aan onze mest (een aanhanger per 2/3 weken ongeveer) ruim voldoende.

En eens informeren bij de volkstuintjes in je buurt?

inferno1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 21:21

bedankt voor jullie reacties...blijft lastig! Misschien toch maar eens informeren bij boeren of maneges in de buurt om het daar te brengen. Heb inderdaad ook al voor containers geinformeerd, maar die prijzen zijn inderdaad niet leuk meer!