HITmatras, koolzaadmix of strokorrel stallen in Roosendaal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Breghje

HITmatras, koolzaadmix of strokorrel stallen in Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-09 17:47

Zoals in de titel staat, zoek ik stallen waar ik eens kan komen kijken waar bovenstaande gebruikt wordt. Ik heb nu houtvezel, maar als er daarvoor een beter, liefst ook goedkoper alternatief voor is dan hoor ik dat graag.

In een ander topic Breghje @ [VSW] Wat hebben jullie in de stal liggen en hoeveel. hoorde ik goede tips, maar omdat mijn paard alles eet wat maar lang genoeg stilstaat en ze niet mag verstoppen ivm hoge koliekgevoeligheid, zou ik voordat ik iets in de stal mik toch graag even kijken, voelen en ruiken enzo.

Dus heeft iemand in de omgeving Roosendaal, Nispen, Bergen op Zoom en best verre omstreken één van deze stallen als voorbeeld, dan zou ik daar heeeel graag een kijkje nemen en ervaringen uitwisselen.

Kaspar

Re: HITmatras, koolzaadmix of strokorrel stallen in Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 20:31

Koolzaad mix kun je gerust nog eens bij mij komen bepotelen hoor. Doen we gelijk weer een bakkie. Mijn ervaring met koolzaad weet je, bevalt goed maar kan er momenteel even niet goed aanraken.
Strokorrel ben ik geen voorstander van. Van wat ik heb gezien stinkt het enorm na verloop van tijd.