bij de kleine voetjes van Simba heb ik geen probleem om passende te vinden. Maar met name voor Ozep is het erg lastig en ook voor Triumph valt het niet mee.
Ik zoek schoenen welke lang genoeg zijn om te voorkomen dat een paard zijn ijzers aftrapt.
Deze heb ik o.a. gehad, ik zal mijn ervaringen erbij zetten:

Binnen 10 minuten precies op de stikselnaad dwars door het hele rubber gescheurd

Niet lang genoeg en niet breed genoeg, heb er al wel van een ander paar de stukjes tussengezet, maar dan is het riempje tekort. Verder maken ze een rotgeluid.

Deze heb ik in verschillende merken gehad, maar 1 van de paarden trapt de gaten er binnen no time in, verder vind ik ze erg duur en er zit maar 1 klitteband sluitinkje op dus risico op verliezen is groot.
Ook heb ik al meerdere malen gehad dat ze dus gewoon over de hoef getrokken worden, met klitteband nog dicht. Als ik ze dan strakker doe vallen ze weer niet over de takken van de ijzers heen...

Hier is het al heel duidelijk, niet lang genoeg.
Verder is de omvang te smal waardoor hij erg strak in de koot zit.
Verder heb ik nog die standaard met ribbels en klitteband, die zijn dan nog het fijnste, maar toch niet groot genoeg.
Gesloten modellen krijg ik overigens niet over de hoeven heen.

M'n arme hoefsmid moet potdorrie 1,5 uur rijden om die schooiers van mij weer te beslaan. Sorry, moet effe m'n persoonlijke frustraties eruit smijten
?