Ik ben op zoek naar ervaringen van deze pensionstalling ik heb de eigenaresse al gemaild maar helaas geen reactie nog. maar zal vast nog wel komen ze heeft het vast druk. Maar dacht misschien staan hier mensen op deze pension? en kan ik jullie wat vragen?
hoe bevalt het jullie? wat zijn ze prijzen? wat zit er bij de prijs in dan?
ik las dat de ook de loopstallen gebruiken voor pension klopt dat?
ik ben opzoek naar een pension voor mijn tinkermerrie waar ze veel buiten komt zoals zomers als zwinters dacht aan de loopstallen omdat ze dat nu ook heeft in de opfok maar box alleen is ook geen probleem als ze er dan maar vaak uit komt (ik heb al een stal waar ik inprencipe heen ga maar wil toch weten wat andere stallen te bieden hebben . en waar het ook nog eens gezellig want ben iemand die graag mensen om zich heen heeft dus liever geen kleinschalige stal.)
graag hoop ik mensen te treffen die hier staan of hebben gestaan. want heb best zin in deze stalling
het is overigs pas voor volgend jaar(en weet dat de prijzen kunnen veranderen) maar wil me goed verdiepen in stalling want hou niet van verhuizen voor Zoë wil het gelijk goed doen...
nou mensen hebben jullie wat te vertellen over deze stal of weten jullie andere optie in de zelfde buurt hoor ik het graag
Ik heb er vorige zomer 2 weken ponykamp begeleid. Kan niet anders zeggen dan dat ze het prima voor elkaar hebben. PB Grietsje anders eens, zij staat er met meerdere paarden.
Dribbelkont
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-09 17:23
dankjewel fjordnina hebhaar pbtje gestuurt ben erg benieuwd
Ik sta bij haflinger stal de tschogglberg. Ik sta er nu met mijn paard 2,5 jaar en het bevalt me opzich goed. Hier en daar zijn er soms wel dingen waarvan ik denk dat het misschien wat beter zou kunnen maar dat heb ik bij elke pensionstal en dan komt deze toch het beste uit de boeken.
Mijn paard staat zomers dag en nacht op de wei en 's winters op stal (ze komt dan een aantal uur per dag in de bak). Ik moet zelf uitmesten en er word 2 keer per dag voor me gevoerd, biks en hooi. Ik betaal hier 130 euro per maand voor. Je kan haar inderdaad ook bij ons in de opfok zetten. Dit kost 80 euro per maand geloof ik. Ze krijgen dan kuil en biks en komen elke dag even buiten in een paddock, verder staan ze in een ruime loopstal. Ik weet niet hoe oud ze is maar er is ook een loopstal waar ze zelf naar buiten kunnen lopen, hier staan de ponykamp pony's, ze hebben dan een grote loopstal en een stuk zand grond waar ze de hele winter staan. Ze krijgen dan kuil en geen krachtvoer. In de zomer staan ze gewoon in de wei. Ik geloof dat je dan 90 euro per maand betaald.
Verder vind ik het meestal wel gezellig bij ons op stal en is het op een paar momenten na (zaterdag,zondag en woensdag middag) niet erg druk. Er zijn meestal wel wat mensen maar op de bovenstaande momenten komt vaak iedereen tegelijk. Er zijn hele mooie buitenrijd mogelijkheden, wat ik zelf een heel groot voordeel vind. En er word goed op op je paard gepast.