Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
TE5 schreef:PattyOosten schreef:Als je de vacht een beetje optilt, en die niet meteen terugschiet, is dat een uitdrogingsverschijnsel.
Tja, maar of je daar op wil wachten..Lijkt mij dat je eerder moet ingrijpen als het kan..
Gini schreef:De drinkbak al een beetje laten vollopen, als er 's anderendaags niets meer in is heeft ze dus gedronken.
AlexandraM schreef:je kan idd kijken of er water uitis als je hem helemaal vol hebt laten lopen
haffjechip schreef:je kan ook de drinkbak leegmaken al het water weg en
als ze heeft gedronken staat er weer water in zo check ik het weleens
_-Doriet-_ schreef:Gini schreef:De drinkbak al een beetje laten vollopen, als er 's anderendaags niets meer in is heeft ze dus gedronken.
Maar die loopt ook weer vol als je paard aan het drinken is?AlexandraM schreef:je kan idd kijken of er water uitis als je hem helemaal vol hebt laten lopen
Dan kan het wel, want als ie helemaal vol zit, kan je zien of er wat uit is, want dan loopt ie niet gelijk weer bij.

. Bij mij tenminste, mevrouw drinkt al tien jaar uit zo'n ding, staat een half jaar in dezelfde stal en opeens is het afgelopen. Bij ons op stal hebben ze 's winters geen waterbakken in de wei dus afgelopen winter moet ze toch echt uit de automatische bak hebben gedronken. Iemand misschien tips hoe je ze weer aan het drinken krijgt? Schoonmaken met een doek heb ik wel gedaan, maar schoonmaakmiddel lijkt me niet zo'n goed plan... _-Doriet-_ schreef:Gini schreef:De drinkbak al een beetje laten vollopen, als er 's anderendaags niets meer in is heeft ze dus gedronken.
Maar die loopt ook weer vol als je paard aan het drinken is?