Hoe hebben jullie je paard staan tijdens het borstelen? De mijne heeft een hekel aan vast staan. Ik kan dat opzich best begrijpen, daarom staat ze los op een afgezet stukje. Zo kan ze toch lekker dr hoofd bewegen (om vliegen weg te slaan e.d.). Ook tijdens het opzadelen staat ze op dat stukje! Hoe is dat bij jullie?
Silence
Bij mij verschilt het. De ene keer op de poetsplaat (dus aan 2 touwen vast), andere keer staat ze los op de poetsplaats. Ik poets haar ook regelmatig op stal, dan staat ze ook los Ze staat netjes stil. Kan tegenwoordig zelfs weglopen als ze op de poetsplaats los staat!
Romee13
Geplaatst: 03-10-09 14:50
meestal zet ik hem vast maar bij sommige zou het ook prima los kunnen. maar als jou paard het lekkerder vind om los te staan dan kan dat prima denk ik! groetjes!
Barrel staat vast op de poetsplaats, en in de stal/op het land staat ze lekker los..
just_kiki
Geplaatst: 03-10-09 15:40
mijne staat altijd vast op de poetsplaats tussen 2 touwen
Laatst bijgewerkt door just_kiki op 03-10-09 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Dressagegirl
Geplaatst: 03-10-09 15:41
bij ons staan ze vast met touwen waar veiligheids knopen aan zitten. (poetsplaat) ''wasboks''
ellepel
Geplaatst: 03-10-09 15:47
appie staat wel vast,maar heeft een flinke pluk hooi liggen zodat hij eten kan en ik poetsen. gaat prima zo, voor beiden lekker rustig. als hij namelijk niks te eten heeft( hoezo verwend) dan gaat ie lopen draaien met zijn hoofd en dan dus wel zo dat het touw dan om zijn nek zit
dus krijgt ie een pluk hooi en staat hij netjes stil
Die van mij staat vast op de poetsplaats, en dan het touw heel lang. Ze heeft een hekel aan kort vast staan. In stal gewoon los, ze vind poetsen heerlijk. Als ze ergens heel goed op d'r plek is, kan ik haar overal parkeren waar ik maar wil en kan ze blijven staan. Maar liever neem ik het risico niet op de nieuwe stal, omdat daar een drukke weg langs loopt (blijven vluchtdieren hé)
mij mijn staan ze als het rustig op stal los behalve valentijn (2 jaar) en als het wat drukker is staan ze wel vast in de stal stal staan ze alle 3 los
Ze staat los, meestal helemaal los in de schuur, ze vind het erg leuk om lekker rond te snuffelen hahaha. Soms ook wel even in een stal, en ook vaak met wat hooi zodat ze niet zo snel wegloopt ;p
Met afspuiten (is buiten) houd iemand haar vast omdat ze dan meestal gaat steigeren ed..
Vant hebben we meestal in zijn stal staan, en heel soms als vast in t gangpad van de stal. En Pless heb ik buiten altijd lekker losstaan. Hij blijft tochwel staan
YvonneNEL
Geplaatst: 03-10-09 22:05
Paard staat los op stal tijdens het borstelen en opzadelen