Dik in de winter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hafjelinger

Dik in de winter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-09 20:37

Hey!

Ik heb zelf mijn pony het hele jaar door dag en nacht buiten staan, zonder dekens, tenzij we scheren in het voorjaar. Ze heeft nu al een lekker teddyvachtje, wat iedere dag weer dikker is :)
Het valt me op dat Kelsey rond deze tijd dik/bol wordt, ieder jaar. We voeren haar niks bij, we trainen alleen iets minder, maar daar kan het niet aan liggen. Ik maak me hier echt niet zorgen over hoor :P Maar ik ben benieuwd of meer pony's dit hebben.
Zelf denk ik dat het is omdat ze vitamines gaan opslaan en 'wat hout sprokkelen voor de kachel'.

Groetjes hafjelinger

blue_kim

Re: Dik in de winter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 10:32

ben jaloers, die van mij valt juist alleen maar af in de winter. vertel me jou geheim eens!
maar denk dat het er toch mee te maken zal hebben dat jeminder traint. als je niet meer bent gaan voeren, is dat toch de enige mogelijkheid.

hafjelinger

Re: Dik in de winter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 13:55

Misschien wel ja. Mijn geheim: Winterwortels :P Nee hoor grapje, ik heb geen geheim.

Irma1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:08

Nou maak je maar niet druk, mijne heeft precies hetzelfde! :P

Die staat ook 24/7 buiten, is ook al een dikke teddybeer geworden.
Vorige week kwam ik op stal, toen dacht ik ook wow die is dik geworden haha.
Ik denk inderdaad voedsel opslaan, en die dikke vacht telt natuurlijk ook wel mee *D