Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Flurk schreef:Nou bij ons op stal zijn de boxen 3 bij 4 meter en 3x bij 3 meter
Wij krijgen om de 3 dagen een baal stro en paarden die in een box staan van 3 bij 4 komen daar meestal niet mee uit en dan kun je stro bijkopen.
Wij moeten op stal 5,50 per baal afrekenen en mogen het niet elders aankopen
Hooi weet ik niet want dat voert de stalbaas
Overigens mensen die op zaagsel staan krijgen om de 6 dagen een baal en die kun je voor 9 euro kopen als je meer wilt gebruiken.
Heb je daar iets aan?
En formaat paarden is van klein tot groot
)
Needje schreef:Mijn verbruik in de winter (die van mij staat wel op de paddock dan, maar niet op het gras, dus hooi verbruik is te vergelijken iig) is:
4 balen hooi in de week. En afhankelijk van de baal 1 a 2 balen stro in de week. Ik zal bij hele dagen op stal 2 aanhouden.
(overigens ben ik het wel eens met anderen dat ik het not done vind om paarden 24/7 op stal te houden, en ik ook niet kan begrijpen dat als je geen ruimte hebt om paarden buiten te laten lopen je er überhaupt over nadenkt om een stal te beginnen.)
Flurk schreef:Nou bij ons op stal zijn de boxen 3 bij 4 meter en 3x bij 3 meter
Wij krijgen om de 3 dagen een baal stro en paarden die in een box staan van 3 bij 4 komen daar meestal niet mee uit en dan kun je stro bijkopen.
Wij moeten op stal 5,50 per baal afrekenen en mogen het niet elders aankopen
Hooi weet ik niet want dat voert de stalbaas
Overigens mensen die op zaagsel staan krijgen om de 6 dagen een baal en die kun je voor 9 euro kopen als je meer wilt gebruiken.
Heb je daar iets aan?
En formaat paarden is van klein tot groot