Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kun je er misschien een paar keer langs gaan om even te kijken hoe het er voor staat zodat je ook alvast kunt wennen en dan heeft je paard ook deze winter lekker gras in z'n weiland, ook niet heel verkeerd
en zie dat je vriendin niet de eigenaar is.
dat zou dan ook voor tijdelijk zijn geloof ik.... anders snap ik het helemaal niet meer haha! Nu vind ik het wel een lekker idee dat ik daar wegga! En hopelijk haal ik nu wel mn E-rijbewijs, er staat op mn nieuwe stal een trailertje die ik altijd mag gebruiken dus dan kan ik van de winter wel lekker blijven springen en carrousellen bij de vereniging! (daar kan ik nu heenstappen, dan dus niet meer) Bedankt voor jullie meedenken!
ik word niet goed!!! Gisteravond dus aan mijn huidige staleigenaar verteld dat ik iets anders heb gevonden waar ik dan in overleg over 2 weken heen zou gaan. Ik vanmiddag de nieuwe staleigenaar gebeld dat ik graag bij hun kom staan en dat ik het alleen prettig zou vinden als die kast binnen zou komen te staan. Dat was allemaal geen probleem en over twee weken komen was ook prima, dan verwachtte hij zelfs het poetsplaatsje af te hebben dus helemaal super. Alleen... Had er gisteravond iemand gebeld die alledrie de stalletjes wil huren en permanent wil blijven... Hij was zich ervan bewust dat hij het stalletje voor me vrij zou houden en dat ik in principe eerste keus heb maar eerlijk gezegd ging zijn voorkeur uit naar die mensen die ze alledrie willen huren!
Die mensen zouden vandaag of morgen iets laten weten en dan zou hij me even bellen want hij wilde er wel even over nadenken. Dus ik meteen weer naar mn staleigenaar... die hadden dus net de mensen die in december zouden komen toegezegd dat ze in de herfstvakantie al kunnen komen
Dus nu heb ik een NOG groter probleem!!!
Ik weet het even niet meer... Ik ga morgen naar de staleigenaar van mn vriendin om te vragen of ze alstjeblieft niet tijdelijk iets anders kunnen verzinnen voor de opslag en nu maar overal oproepjes plaatsen voor stalling... Ik kan hier zo slecht tegen!!! Probeer je eerlijk te zijn, dan krijg je dit!! Het gaat altijd alleen maar om geld
miccamaaike schreef:JEetje wat een gedoe zeg! GElukkig heb je toch iets gevonden.. dus een andere stal dan die rommelstal? En dichter bij je vriendin in de buurt?
Ook scheelt het nog eens 50 euro in de maand!! En het is inderdaad dichter bij mijn vriendin en ook de rijvereniging waar de carrousel en springlessen zijn is nog aan te rijden dus het kan echt niet beter
Het is even stressen geweest maar uiteindelijk denk ik dat ik er veel beter uit ben gekomen! Ik heb eigenlijk heel veel zin om te gaan verhuizen!!