, op het landversprijden, wat komt daarbij kijken en hoelang zal dit ongeveer duren?
Moet je bijv ook nog sproeien en in welke tijd kan dit goed zijn?
alvast bedankt
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, op het land
. S__L schreef:Oh oke. Wij laten de drollen liggen, en als de paarden niet meer op het land mogen gaan we ze allemaal rond schoppen. Laten het dan gewoon liggen en doen er veder niks meer aan de hele winter. De volgende zomer is het land weer super goed gegroeid!
.
.
.
.
. natascha44 schreef:Je moet het ook helemaal zelf weten, bij mij gebeurt het niet..
Gewoon kalvermest in het voor jaar en later nog een keer kunstmest en dan klaar..zomer en winter voldoende gras (ik beschik dan ook over 1 hectare wei waarvan verdeelt in 5 stukken)
Caira schreef:natascha44 schreef:Je moet het ook helemaal zelf weten, bij mij gebeurt het niet..
Gewoon kalvermest in het voor jaar en later nog een keer kunstmest en dan klaar..zomer en winter voldoende gras (ik beschik dan ook over 1 hectare wei waarvan verdeelt in 5 stukken)
En een paar jaar later een doodziek paard, been there, done that. No way dat er op mijn land nog drijfmest of kunstmest komt.
SemdeLorijn schreef:Ik snap niet wat er met uitrijden bedoelt word.
, of laat je het verspreiden door een loonwerker (uitrijden)?
Trekt er alleen wel langzamer in dat ik had verwacht. En een paar jaar later een doodziek paard, been there, done that. No way dat er op mijn land nog drijfmest of kunstmest komt.[/quote]Citaat:
)Caira schreef:nu composteren en dan in het voorjaar uitrijden! Moet je eens zien hoe snel je gras groeit. Wormbesmetting heb je na een winter composteren geen last meer van hoor. Hooguit regenworm.
)