Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(alleen denk ik daar weleens anders over als mijn wekker idioot vroeg gaat...
)
. alleen maar twee dagen in week een paard gereden als bijrijder. Manegelessen was echt niets voor mij; en de studentenrijverenigingen zijn volgens mij toch vaak veredelde manege lessen (corigeer me als ik er naast zit, maar dat idee heb ik altijd gekregen in Utrecht).
!
om daarna het paardrijden weer lekker op te pakken
dat ze meteen aanboden alles (incl. school, paard en auto) te betalen mits ik er wel geen soepzooitje van zou maken. Met geen mogelijkheid namelijk dat mijn paardje (en autootje
) de deur uit zou gaan!! Tijdens mijn studie ben ik gewoon les blijven geven (tot ik ging stage lopen) en paarden van andere mensen blijven bijrijden (moet toch centjes hebben om spulletjes voor mijn belg te kunnen kopen). Alles is super gegaan en als het goed is ontvang ik 16 juli mijn diploma!! Netjes in de 4 jaar tijd. En nu heb ik besloten door te gaan studeren (als alles goed gaat) in Amsterdam!!
Ik woon inmiddels al samen in een dorpje net buiten Eindhoven en de mogelijkheid te gaan verhuizen is uitgesloten.... net als mijn paard verkopen. Dat wordt zwoegen, maar ik heb het er graag voor over!! Gelukkig leer ik makkelijk.... Waar een wil is, is een weg zeg ik maar!!
Maar paarden rijden van anderen is zeker een optie en er zijn ook eigenaren die je de mogelijkheid geven hun paard uit te brengen. Het is net waar je voor kiest. Veel succes ermee!!