Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik gebruik het al jaren. Heel zuinig in gebruik, het ruikt heerlijk, en werkt heel goed.

om uit te proberen. 
Snoevie schreef:mijn pony heeft niet echt een hele lichte staart,is de yellow dan ook een fijne shampoo?(ik heb nu zwitsal babyshampoo,haha.maar daarmee blijft altijd viezigheid achter in de staart)
weet dus ook niet hoe dit uitpakt bij n lichtere staart! MysticTinker schreef:Inderdaad even uitwrijven over je handen en in de staart wrijven![]()
@AngelofLove, de yellow out is ook erg fijn. Eerst even de staart (of manen of vacht) goed natmaken en eventueel de ergste mest/modder met een gewone shampoo eruit wassen. Dan de yellow out erin masseren, totdat je een flinke hoop wit schuim hebt. Dat moet je minstens 10 minuten laten intrekken. En dan uitspoelen en evt nog een of twee keer herhalen als de viezigheid diep in de staart is getrokken.
Een vriendin van me heeft het net gehaald bij de westernshop in haar straat dus als het morgen een beetje goed weer is even uitproberen
) en dan goed uitspoelen met schoon water. Daarna nog eens inzepen met yellow out, weer 10 minuten laten intrekken, uitspoelen, en dat zijn ze blinkend wit