Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fransje23 schreef:Hoe gaat de groep met elkaar om en wordt er gereageert op wisselingen in de groep?
Hoe gaat het met voeren?
Heeft jou paard weleens verwondingen?
Heb je het idee dat je paard het naar zijn/haar zin heeft.
Kan je je paard makkelijk in en uit de groep halen
etc.
Arabesk schreef:3. Daarentegen geen poepvlekken, meer of schuurplekken in de vacht.
4. Ja ze ogen rustig ontspannen en tevreden. Op stal waren mijn paarden altijd gestresst en gaan dan direct luchtzuigen en kribbebijten. Nu doen ze dat nooit meer.
fransje23 schreef:Ik ben benieuwd naar mensen die hun paard op een pensionstal in een groephuisvesting hebben staan. De gropeshuisvesting kan een HIT-actiefstal zijn maar ook naar ervaringen met andere groepshuisvestingen ben ik benieuwd.
Het gaat wel echt om huisvesting bij een pensionstal en voor volwasssen dieren waar gewoon mee gewerkt wordt en niet alleen om een zomerweide.
Hoe gaat de groep met elkaar om en wordt er gereageert op wisselingen in de groep?
Hoe gaat het met voeren?
etc.
.
. Zonder overdreven irritant aan elkaar te klitten trouwens, ieder paard is gemakkelijk afzonderlijk uit het land te halen. Ze zijn echt schattig met elkaar. Ze gaan goed om met wisselingen in de groep, er is een weekje wat onwennigheid maar daarna is alles weer bij het oude. Maar dat ligt er wel aan wat voor paard erbij komt natuurlijk, tot nu toe gaat het altijd goed.
.
Mijn merrie is twee......
.
) als die daar onderdanig tegen deed

fransje23 schreef:Ik ben benieuwd naar mensen die hun paard op een pensionstal in een groephuisvesting hebben staan. De gropeshuisvesting kan een HIT-actiefstal zijn maar ook naar ervaringen met andere groepshuisvestingen ben ik benieuwd.
Het gaat wel echt om huisvesting bij een pensionstal en voor volwasssen dieren waar gewoon mee gewerkt wordt en niet alleen om een zomerweide.
Hoe gaat de groep met elkaar om en wordt er gereageert op wisselingen in de groep?
Hoe gaat het met voeren?
etc.
(ben erg blij met je hoefsmid hoor!)
en daar zitten soms zeker wel wat haken en ogen aan. Toch ben ik er erg blij mee en zou ik voor mijn paard niet anders meer willen.
Maar gelukkig nooit wat ernstigs. Anderen op stal hebben meer last van krassen en bulten. Kwam ook door dat ene paard en die verwondde zichzelf nog het meest. Die had continu plekken en dikke benen.
Ik hoop dat het weer terugkomt.
Maar ze zijn erg gek op elkaar en als je terugkomt van een les o.i.d. dan begroeten ze elkaar altijd.fransje23 schreef:Hoe gaat de groep met elkaar om en wordt er gereageert op wisselingen in de groep?
Hoe gaat het met voeren?
etc.
Citaat:Hoe gaat de groep met elkaar om en wordt er gereageert op wisselingen in de groep?
Citaat:Hoe gaat het met voeren?
Citaat:Heeft jou paard weleens verwondingen?
, alleen als er een nieuwe bijkomt of als ze ineens met anderen moet staan. Citaat:Heb je het idee dat je paard het naar zijn/haar zin heeft.
. Zowel in een grote als kleine groep vermaakt ze zich prima, maar ik merk wel een flink verschil met het staan in een kleinere groep. Ze is nu een stuk relaxter, bij een ander paard is dat verschil nog duidelijker. Die is ineens een stuk vriendelijker! Ze zijn nu ook veel meer bezig met spelen en elkaar groomen. Citaat:Kan je je paard makkelijk in en uit de groep halen
. In beide situaties.
fransje23 schreef:Hoe gaat de groep met elkaar om en wordt er gereageert op wisselingen in de groep?
Citaat:Hoe gaat het met voeren?
Citaat:Heeft jou paard weleens verwondingen?
Citaat:Heb je het idee dat je paard het naar zijn/haar zin heeft.
Citaat:Kan je je paard makkelijk in en uit de groep halen

, ik dacht dat het misschien voor een studie zou zijn ofzo. En, wat is je conclusie tot nu toe?Mijn advies zou zijn om die van jou dan in een niet al te grote kudde te zetten. fransje23 schreef:Ik ben benieuwd naar mensen die hun paard op een pensionstal in een groephuisvesting hebben staan. De gropeshuisvesting kan een HIT-actiefstal zijn maar ook naar ervaringen met andere groepshuisvestingen ben ik benieuwd.
Hoe gaat het met voeren?
etc.